پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3437
-
الف
+

سی و ششمین سکاندار اسکار مشخص شد

جان بیلی، فیلمبردار سرشناس، به عنوان سی و ششمین رییس آکادمی اسکار انتخاب شد.

جان بیلی، فیلمبردار سرشناس، به عنوان سی و ششمین رییس آکادمی اسکار انتخاب شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از آسوشیتدپرس، اعضای آکادمی اسکار، با اقدامی غیر قابل انتظار، به جای انتخاب یک بازیگر، جان بیلی فیلمبردار را به عنوان رییس بعدی این آکادمی انتخاب کردند.

جان بیلی ۷۴ ساله که فیلمبردار فیلم‌هایی چون «مردم معمولی»، «ژیگولوی آمریکایی»، «اندوه بزرگ» و فیلم «چگونه یک عاشق لاتین باشیم» در سال ۲۰۱۷ بوده، امروز از سوی گروه ۵۴ نفره اعضای هیات رییسه به عنوان رییس بعدی اسکار انتخاب شد.

در حالی که تصور می‌شد خانم درن به عنوان رییس جدید انتخاب شود و در دو دهه اخیر در میان رهبران منتخب اسکار جای داشت، گروه مدیران ترجیح دادند از تجربه کسی که در پشت دوربین حضور دارد استفاده کنند. این چهاردهمین سالی است که جان بیلی از اعضای هیات مدیره آکادمی اسکار است.

بیلی جایگزین مدیر تولید و بازاریابی شریل بون ایزاکس می‌شود که در چهار سال اخیر که تغییرات دراماتیک زیادی در آکادمی رخ داد، سکان رهبری را در دست داشت.

در عین حال آکادمی لوییس بورول هنرمند چهره‌آرا را به عنوان اولین نایب رییس (برای کمیته جوایز و رویدادها) انتخاب کرد. کاترین کندی رییس لوکاس فیلم نیز نایب رییس (کمیته موزه) انتخاب شد. مایکل ترونیک تدوینگر نیز نایب رییس (میراث و تاریخ) انتخاب شد و نانسی آتلی رییس فاکس سرچلایت نیز نایب رییس (آموزش واطلاعات) شد. جیم جیانوپولوس رییس پارامونت خزانه دار و دیوید رابین کارگردان به عنوان دبیر آکادمی انتخاب شدند.

گفتنی است، دوره بعدی مراسم اسکار ۴ام مارس سال آینده برگزار می‌شود.

ب س/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر